![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||||
[założenia] czyli co chcieliśmy osiągnąć [realizacja] czyli jak to było w trakcie [opinie] czyli o projekcie powiedzieli |
||||||
![]() - to czytanie bajek na dobranoc, czasem tak, by inni nie wiedzieli, - to chodzić do kaplicy codziennie z kimś, po kimś byśmy się tego najmniej - spodziewali i być gotowym do uczestniczenia w jego modlitwie, - to pozwolić na opór, na rezygnację z uczestnictwa w zajęciach, dając tym - świadectwo, że poszanowanie cudzej woli to nie tylko puste słowa, - to stałe zaciekawienie CZŁOWIEKIEM i odkrywanie, że nadal mało wiem - i zachwyt, że CZŁOWIEK jak fraktale stale może się zmieniać i nigdy się - nie kończy. To wszystko działo się we wrześniu w Istebnej, w domu powstałym z Miłości i wierności zasadom. Przebywanie z uczestnikami od rana do wieczora pozwoliła na zebranie ciekawych obserwacji i wniosków. Obserwacja uczestników w trakcie wszystkich bloków tematycznych może być wyjściem do diagnozy dotyczącej: - rodzaju zaburzeń, uszkodzeń, prawdopodobnych przyczyn, - cech osobowości, - ustalenia potrzeb i sposobów ich zaspokajania, - umiejętności pracy w grupie. Dane z obserwacji mogą stanowić źródło wskazówek do pracy dla rodziców i wychowawców. mgr Janina Tłustochowicz |
||||||
<<< wstecz czytaj dalej >>> | ||||||
![]() |
||||||
![]() |