![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||||
[założenia] czyli co chcieliśmy osiągnąć [realizacja] czyli jak to było w trakcie [opinie] czyli o projekcie powiedzieli |
||||||
![]() Uczestnicy wykonywali prace plastyczne o różnej tematyce i różnymi metodami. Dzięki nim ćwiczyli umiejętności posługiwania się wieloma zmysłami, przy użyciu różnych technik i różnych materiałów. Odkrywali w ten sposób większe kompetencje swojego ciała i psychiki, wzmacniając motorykę małą i dużą. Zajęcia te odbywały się codziennie przez dwie godziny. Ich tematyka dotyczyła miejsca, w którym uczestnicy znajdowali się w danej chwili - góry, las, rzeka, wioska, zwierzęta, ścieżki dydaktyczne, ludzie, miejsca ciekawe i godne zobaczenia. [zobacz więcej] wsparcie psychologa Odbywało się poprzez: konsultacje i porady w zakresie prawidłowego funkcjonowania społecznego w grupie rówieśników, rozwiązywanie konfliktów, zaspokajanie psychologicznych potrzeb grupy i poszczególnych uczestników. [zobacz więcej] [przeczytaj także] integracja Dzięki
niej uczestnicy pogłębiali relacje z innymi członkami grupy,
wzmacniali koncentrację, rozładowywali napięcie emocjonalne. Zajęcia
muzyczne i ruchowe o wspomagały pamięć i kształtowały umiejętności szybkiej
reakcji w sytuacji improwizowanej zabawy oraz pozwalały na lepsze poznanie siebie
i swoich kolegów oraz koleżanek.
[zobacz więcej] |
||||||
<<< wstecz
czytaj dalej >>> |
||||||
![]() |
||||||
![]() |