Listopad 2015
PROFILAKTYKA W dniu 20 listopada w ramach programu profilaktycznego go¶cili¶my w naszym gimnazjum Pani± Annê Tokarsk±, która przeprowadzi³a warsztaty profilaktyczne dotycz±ce uzale¿nieñ od ¶rodków zmieniaj±cych ¶wiadomo¶æ-dopalacze, p.t. "Tylko s³abi gracze bior± dopalacze". Szko³a otrzyma³a na warsztaty dotacjê ze ¶rodków Urzêdu Miasta Rybnik. Uczniowie w sposób aktywny i z pe³nym zaanga¿owaniem brali udzia³ w zajêciach. Spotkanie mia³o na celu ustrzec m³odych przed ryzykownymi zachowaniami oraz naukê umiejêtnego odmawiania. A oto kilka fotek z warsztatów - na szkolnym profilu Facebook.
Pedagog - Agnieszka Majewska Dodano: 25.11.2015 r. SUKCESY A oto najnowsze sukcesy naszych m³odych artystów:
Projekt Karoliny Kokociñskiej uczennicy klasy 3c zaj±³ II miejsce w XI Rejonowym Konkursie Plastycznym na Znak Graficzny - Plakietkê XXI Festiwalu Piosenki Turystycznej. Organizatorem konkursu by³ M³odzie¿owy Dom Kultury w Rybniku a na konkurs wp³ynê³y 163 prace. Praca Natalii Pud³o z klasy 1a zajê³a I miejsce w konkursie plastycznym pt.: "Biega ca³y ¶wiat" zorganizowanym przez Gimnazjum nr 4 w Rybniku w ramach obchodów Tygodnia Promocji zdrowia.
Gratulujemy serdecznie i ¿yczymy powodzenia! Dodano: 25.11.2015 r. WARSZTATY NAUKOWE W dniu 27 listopada uczniowie klasy IIA wziêli udzia³ w warsztatach z biologii i chemii w Pa³acu M³odzie¿y w Katowicach. Badanie mikroskopowe tkanek ro¶linnych, samodzielne przygotowanie preparatów i obs³uga mikroskopu sta³y siê g³ównym zajêciem uczniów w czasie zajêæ z biologii. ¦wietne przygotowanie prowadz±cej, multimedialne techniki i wyniki w³asnych osi±gniêæ wzbudza³y co rusz uzasadnione okrzyki samozadowolenia. Mi³o by³o równie¿ wychowawcy us³yszeæ i zobaczyæ uczniów zg³aszaj±cych siê, pytaj±cych, wiedz±cych i… ciekawych. Grupa spisa³a siê bardzo dobrze i zas³u¿y³a sobie na komplementy ze strony prowadz±cego zajêcia. Po krótkiej obiadowej przerwie uczniowie udali siê na zajêcia warsztatowe z chemii na temat: ”Reaktywno¶æ metali”. Jak zwykle magia brudnych, podziurawionych chemicznie fartuchów i jak¿e specyficzny zapach pracowni podzia³a³y odpowiednio na wyobra¼niê chemiczn± naszych podopiecznych. Prowadz±cy znów nie kry³ uzasadnionych komplementów dla wiedzy i zorganizowania uczniów G3. Aktywno¶æ chemiczna sodu, trochê mniejsza magnezu czy pasywno¶æ srebra przeanalizowana i sprawdzona indywidualnie na pewno u³atwi± lepsze zrozumienie tych zagadnieñ na lekcji chemii. Wychowawca: Aneta Kustra - Mruzek Dodano: 1.12.2015 r.
- Powrót - |